Xpert Portal

Het Xpert Portal biedt een veilige toegang tot uw bedrijfsinformatie!

Waar ook ter wereld veilige toegang tot klant- en projectdossiers. Het portal bevat verschillende modules, is meertalig opgezet en schaalt automatisch naar PC, tablet of smartphone. Het Xpert Portal kan aangepast worden met uw bedrijfslogo.

Xpert Timesheet – eenvoudig mobiel tijd registreren

Met Xpert Timesheet wordt uren boeken op projecten kinderspel. Ook uren boeken op opdrachten of werkbonnen is voor Gilde gebruikers mogelijk. Doordat het werkrooster kan worden ingesteld, worden overuren en uurtarieven automatisch toegekend. Het is mogelijk om een hele dag in één keer te boeken, een week kopiëren of een hele periode in één keer te boeken voor bijvoorbeeld vakantie. Ook de indirecte uren, reistijden en -kilometers worden niet vergeten. Als een dag of week compleet is, kan deze ter goedkeuring aan de leidinggevende worden aangeboden. Daarna volgt export naar het ERP-systeem.

Xpert Invoice – webgebaseerde verwerking van inkoopfacturen

Met Xpert Invoice is het mogelijk om inkoopfacturen eenvoudig en snel te verwerken. De basis oplossing kan XML, UBL2 en PDF facturen verwerken, facturen matchen op bestellingen en goederenontvangsten en default boekingen aanmaken. Het automatisch verwerken en boeken van inkoopfacturen behoort ook tot de mogelijkheden. Via webservices worden gegevens uit uw financiële systeem opgehaald zodat u eenvoudig een boeking kunt splitsen en verwerken. In het archief blijven de facturen en processen bewaard en kan er zelfs op boeknummer worden gezocht. De optionele workflow module maakt interne controle en goedkeuring mogelijk.

Xpert Docs – mobiele toegang en delen van documenten

Xpert Docs biedt directe toegang tot documenten op uw Windows bedrijfsserver. Of uw windream server. Via de verkenner in projectmappen browsen, bestanden bekijken via de ingebouwde viewer en bestanden (ook foto’s van uw smartphone) up- en downloaden. Ook is er een uitgebreide zoekfunctie. Xpert Docs bevat ook functionaliteit voor het delen van bestanden met klanten en partners waarbij de toegang van de eindgebruikers zelf beheerd kan worden op de website.

Xpert Forms – mobiele formulieren

Mobiele formulieren ontwerpen en gebruiken. Via de Form Builder kunnen formulieren opgebouwd worden met standaard componenten en kunnen ze getest worden. Na het testen kunnen ze gepubliceerd en gebruikt worden. Formulieren kunnen ook aangepast worden waarbij er een nieuwe versie ontstaat. Het maken van foto’s, uploaden van bijlagen en het zetten van een handtekening behoort ook tot de mogelijkheden.

Xpert Workorder – automatische verwerking van opdrachten

Opdrachten die in PDF of XML via de mail worden ontvangen, worden via onze scan/herken software verwerkt en via web services omgezet naar een opdracht of werkbon in uw ERP- of Gilde systeem. Bespaar tijd en geld van het overtypen van opdrachten!

Neem contact met ons op voor meer informatie over de mogelijkheden of een test account.